SCHOOL OF KATERYNIVKA
Літній Мовний
Табір
Foreign Language Summer Camp
Вчитель англійської мови: Лось Наталія
Завдання літнього мовного табору
Objective of language summer camp
Завдання мовного табору - показати дітям інший, відмінний від шкільного стиль викладання, де акцент ставиться на практичну частину і знання, які можна застосувати пізніше і в інших областях. Саме через таку діяльність діти істотно розширюють свій кругозір і дізнаються багато нового. У таборах діти матимуть можливість спілкуватися іноземними мовами та застосовувати їх у різних формах діяльності (спортивних змаганнях, театральних виставах, проектних роботах). «Участь у мовному таборі допоможе дітям розкрити свої таланти та отримати досвід спілкування іноземною мовою. При цьому основний акцент ставитись на тому, що:
Foreign Language Summer Camp
Вчитель англійської мови: Лось Наталія
Завдання літнього мовного табору
Objective of language summer camp
Завдання мовного табору - показати дітям інший, відмінний від шкільного стиль викладання, де акцент ставиться на практичну частину і знання, які можна застосувати пізніше і в інших областях. Саме через таку діяльність діти істотно розширюють свій кругозір і дізнаються багато нового. У таборах діти матимуть можливість спілкуватися іноземними мовами та застосовувати їх у різних формах діяльності (спортивних змаганнях, театральних виставах, проектних роботах). «Участь у мовному таборі допоможе дітям розкрити свої таланти та отримати досвід спілкування іноземною мовою. При цьому основний акцент ставитись на тому, що:
«Дитина буде сприймати навчання
як гру».
Відкриття табору
Camp opening
Загін “ПОСМІШКА”
Detachment 'SMILE'
Перший день у таборі дітки розпочали зі знайомства та створення назви загону,
девізу, речівки та пісні. Вони також розробили власні правила
загону на англійській мові. Створили квітку “Добрих слів”, власну стін-газету
та листівку групи. Креативним став підхід до назви загону, який вони
обгрунтували як наступний:
S – Super
M- Modern
I – Imaginary
L – Lucky
E – Energy
Ласкаво просимо у місто “ПОСМІШКИ”
Welcome to the city of 'SMILE'
Гра “Шерлок Холмс”
Game 'Sherlock Holmes'
List of things to find: Red pen, white paper, green leaves, black thread, red tape, white
gloves, green balloon, blue felt pen, stone box of bubbles, English book, box of matches,
something interesting.
Відкриття табору
Camp opening
Загін “ПОСМІШКА”
Detachment 'SMILE'
Перший день у таборі дітки розпочали зі знайомства та створення назви загону,
девізу, речівки та пісні. Вони також розробили власні правила
загону на англійській мові. Створили квітку “Добрих слів”, власну стін-газету
та листівку групи. Креативним став підхід до назви загону, який вони
обгрунтували як наступний:
S – Super
M- Modern
I – Imaginary
L – Lucky
E – Energy
Ласкаво просимо у місто “ПОСМІШКИ”
Welcome to the city of 'SMILE'
Гра “Шерлок Холмс”
Game 'Sherlock Holmes'
List of things to find: Red pen, white paper, green leaves, black thread, red tape, white
gloves, green balloon, blue felt pen, stone box of bubbles, English book, box of matches,
something interesting.
Learn and Play!
В цей день була проведена вікторина «We love Ukraine», в якій учні
проявили себе справжніми патріотами своєї держави.
Конкурс
інсценованої казки (на
новий лад) “Чорносніжка”
Життя це сцена і ми всі актори
Life is stage and we are all actors
Творчим проявив себе день Інсценованої казки на новий лад. Діти проявили себе як
справжні актори. Кожен отримав роль і грав її як справжній актор. Вислів, що все життя це сцена, а ми всі актори, виправдав себе. При цьому було вивчено багато нової лексики.
English is fun!
We love Animals!
Результативною стала проектна робота «We love Animals!»
новий лад) “Чорносніжка”
Життя це сцена і ми всі актори
Life is stage and we are all actors
Творчим проявив себе день Інсценованої казки на новий лад. Діти проявили себе як
справжні актори. Кожен отримав роль і грав її як справжній актор. Вислів, що все життя це сцена, а ми всі актори, виправдав себе. При цьому було вивчено багато нової лексики.
English is fun!
We love Animals!
Результативною стала проектна робота «We love Animals!»
Загін
створив власне бачення тварин та вибрав собі роль однієї з улюблених тваринок,
щоб показати свою любов до тваринного світу. Були створені презентації та кожен учень захищав свою роботу.
Healthy style of life
We stand for healthy lifestyle!
Здоровий спосіб життя вихованці загону “ПОСМІШКА” відобразили в чотирьох аспектах, а саме: правильне харчування, активний відпочинок, особиста гігієна та свіже повітря. Результатом цієї роботи стала стінгазета ‘Healthy Lifestyle’. Eat right — Stay fit!
Екологічний крос “Збережемо природу”
Був проведений конкурс виробів з природного матеріалу 'Природа і фантазія'. Також учні організували виставку виробів з бісеру. Кожен учень представляв свій виріб англійською мовою.
Healthy style of life
We stand for healthy lifestyle!
Здоровий спосіб життя вихованці загону “ПОСМІШКА” відобразили в чотирьох аспектах, а саме: правильне харчування, активний відпочинок, особиста гігієна та свіже повітря. Результатом цієї роботи стала стінгазета ‘Healthy Lifestyle’. Eat right — Stay fit!
Екологічний крос “Збережемо природу”
Був проведений конкурс виробів з природного матеріалу 'Природа і фантазія'. Також учні організували виставку виробів з бісеру. Кожен учень представляв свій виріб англійською мовою.
Кожного дня учням пропонувалось розгадувати кросворди,
ребуси, розучувались скоромовки, адже такий вид роботи є для них цікавим.
Розігрувались рольові ігри «Shopping», «At the airport» та інші. Переглядались мультфільми англійською мовою
«Русалонька», «Лунтик». Школярам дуже сподобалось повторювати «нудну» граматику
за допомогою казок, які їм були запропоновані «Правильні та неправильні
дієслова», «Подорож до Герцогства Дієслова TO BE», «Пригоди в Країні множини».
Висновок
Conclusion
У результаті проробленої роботи та виходячи зі завдань, які були поставлені перед вчителями іноземних мов щодо проведення літнього мовного табору можна зробити висновок на основі наступного:
- учні з великим задоволення брали участь в даному мовному таборі, що відзначалось на їх щоденному відвідуванні та настрої;
- через різні ігрові форми роботи учні були залученні до вивчення
англійської мови у різних формах діяльності: спортивних змаганнях, проектних роботах, театральних виставах;
- учні зацікавились вивченням англійської мови і в подальшому будуть вдосконалювати та розвивати свої знання з іноземних мов!!!
Висновок
Conclusion
У результаті проробленої роботи та виходячи зі завдань, які були поставлені перед вчителями іноземних мов щодо проведення літнього мовного табору можна зробити висновок на основі наступного:
- учні з великим задоволення брали участь в даному мовному таборі, що відзначалось на їх щоденному відвідуванні та настрої;
- через різні ігрові форми роботи учні були залученні до вивчення
англійської мови у різних формах діяльності: спортивних змаганнях, проектних роботах, театральних виставах;
- учні зацікавились вивченням англійської мови і в подальшому будуть вдосконалювати та розвивати свої знання з іноземних мов!!!
Катеринівська ЗШ
І – ІІІ ст.
План
роботи вчителя англійської мови Лось Н.В. у мовному пришкільному таборі
«Веселка»
Робота
загону «SMILE»
Дата
проведення
|
Захід
|
Форма
проведення
|
06.06.
|
Відкриття мовної школи «SMILE».
Круглий стіл «Мої плани на літо».
|
круглий
стіл
|
07.06
|
Вікторина «Ми любимо Україну».
Проектна робота «We love animals».
|
вікторина
пошук
матеріалу
|
08.06
|
Мовна гра «Вивчаючи англійську».
|
гра
|
09.06
|
Англійська граматика у формі
казки.
|
казкова
подорож
|
10.06
|
Уявні подорожі містами Англії
(перегляд презентацій).
|
подорож
|
11.06
|
Рольова гра «Покупки. У
магазині».
|
гра
|
13.06
|
Перегляд мультфільму «Русалонька»
англійською мовою.
|
перегляд
мультфільму
|
14.06
|
Інтелектуальна гра «Do you know English writers?»
|
інтелектуальна
гра
|
15.06
|
Рольова гра «В аеропорту. Подорож
до Англії».
|
гра
|
16.06
|
Інсценізація казки «Попелюшка».
|
інсценізація
|
17.06
|
Практична робота «Чому ми
вивчаємо іноземні мови?»
|
створення
презентацій
|
18.06
|
Розгадування ребусів, кросвордів.
Розучування скоромовок.
|
фонетична
гра
|
20.06
|
Екологічний крос “Збережемо
природу”
Конкурс виробів з природного
матеріалу 'Природа і фантазія'.
|
конкурс
|
21.06
|
Випуск стінгазети ‘Healthy Lifestyle’.
|
випуск
стінгазети
|
22.06
|
Закриття мовної школи. Захист
проекту «We love animals».
|
захист
пректних робіт
|
Вікторина з англійської мови
Quiz “I LOVE YOU, UKRAINE”
Даний матеріал може буде корисним вчителям англійської
мови при організації роботи в літньому мовному таборі з групою дітей або при
проведенні тематичного позакласного заходу. Цей матеріал також може розвинути
почуття співпраці, товариськості та взаємодопомоги заради перемоги.
Objectives: to summarize and systematize students’ knоwledge
abоut Ukrаine, to support intеrest in thе subject; to devеlop creative аnd
organizational skills of students, cognitive interest; children form positive
attitude to the subject, teamwork, hear and respect other people’s opinion
RULES: 1) be a citizen of Ukrаine; Dear children, today
we’ll speаk about our native land Ukraine. We’ll have a quiz “I love you,
Ukraine!” For every true answer you’ll
get a card “smile”, at the end we’ll count our smiles аnd the one who’ll have
the biggest amount of smiles – wіll bе оur winner! So let’s start!
Quіz 1. Ukrаine іs а lаrge … cоuntry. a) Eurоpean; b) Asiаn;
c) Africаn.
2. The pоpulation
оf Ukrаine іs …. a) mоre thаn 45 milliоn peоple; b) mоre thаn 58; c) lеss thаn
5 milliоn.
3. Therе
arе … in thе Sоuth of Ukrainе. a) 3 sеas; b) 2 sеas; c) 4 sеas.
4. What is
the highest peak of the Carpathian Mountains? a) Hоverla; b) Everest; c)
Acоncagua.
5.What is
the dеepest lake in Ukrаine? a) Lаke Bаikal; b) Lаke Svityаz’; c) Ahul’s’kе
Lаke.
6.Whаt
mineral resources isn’t our coutry rich in? a) Oil; b) Ga; c) Coal.
7. What
plant is the symbol of Ukraine? a) A sunflower; b) A birch; c) A snowball tree.
8) Who was
the first president of Ukraine? a) L. Kuchma; b) V.Yushchenko;
c) L. Kravchuk.
«My Ukraine»
Quеstions:
·
Which city is the cаpital of our country? (Kyiv)
·
What are the state symbols of Ukrаine? (Emblem, anthem, flag)
·
Whаt Bush is believed to be the national symbol of Ukrаine? (Kalina)
·
Whаt is the state language in Ukraine? (Ukrainian)
·
Whаt is the longеst rivеr in Ukrаine? (Dnipro River) State Emblem of
Ukrаine – is … (Trident)
·
Whаt color is the State Flag of Ukraine? (Blue and yellow)
·
The official song of our country is a … (Anthem of Ukrainе)
·
The highest mountain in Ukrаine – is … (thе Carpathians)
·
What do mothers give their childrеn for good luck, fate, when they leave
native home? (Embroidered towel)
·
With what do Ukrainians meet their guests? (With bread and salt)
·
What is your favorite Ukrainian food? (Salo, borscht, dumplings)
·
What is the main meal on Christmas Eve? (Kutya)
·
When it was baked, it was a real ceremony. It can only be put on the
table. We greet the guests with it, off the road. People believe if it hits the
floor – wait for guests! What is this? (Bread)
·
What Ukrainian folk holiday is celebrated in winter, on January 7?
(Christmas)
·
What are the songs that are sung before Christmas by children who are
wishing all goodness, prosperity and health? (Carols)
·
What was the name of the Cossack state, established by Rapids?
(Zaporiz’ka Sich) Name one of the oldest signs that are small emblem of
Ukraine? (trident)
·
Who is the author of the words of the anthem of Ukraine? (Chubynsky)
·
What is the anthem of Ukraine? (Ukraine is still alivesche ne vmerla
Ukrainy…)
·
How was called the first Slavic state? (Kievan Rus)
·
How do we call the fundamental law of Ukraine? (Constitution)
·
What was the name of Kyi, Scheck and Khoryv’s sister? (Lybid’)
·
What colours are on the national flag of Ukraine?
·
What does the word “Kossack” mean? (free and independent man)
So, let’s count! Awarding with diplomas and
presents.
Пригоди
в Країні множини.
Жила-була на світі маленька пухнаста кішечка Cat. Вона була дуже гарна, але їй завжди було сумно, бо
вона була одна. Але ж їй так хотілося з ким-небудь подружитися. І
пішла кішечка по світу блука-ти, шукати друзів. Забрела вона в
чарівнецарство множини. Головний Чарівник знав про горе Cat і вирішив їй допомогти: «Ось тобі чарівна цукерочка, коли ти її з'їси,
твоєї бажання збудеться». І
він дав Cat ось таку цукерку - s. Кішечка Cat з'їла її, і раптом, звідки не візьмися, з'явилося багато-багато таких самих
маленьких кішечок. Cat радісно
кричала: «Ура! Була тільки я - одна Cat, а стало багато Cats.
Cat+s=Cats – раділа кішка. Але чи всім
Головний Чарівник давав цукерку -s? Ні, тим, у кого ім'я закінчувалося на буквочку: -s, -ss, -sh, -
ch, -tch, - x. Чарівник давав цукерку іншу: -es.
Bus+es=Buses
Fox+ex=Foxes
Крім цього у
царстві існують такі куточки як Товстунів та Двійнят.
Країна
Товстунів
Жителям цієї
держави не можна їсти цукерки - вони і так товсті! Вони дуже
плакали - що ж так і будуть завжди в однині?! «Не
журіться, вам не потрібні цукерки -s,-es, адже вас не можна порахувати ви Незлічувані!
«Ура!» Незлічувані
– це означає, що нас бага-то, нам не
загрожує самотність, - Milk, Butter, і Bread, Sugar та інші жителі містечка Речовина закружляли в танці.
У містечку Поняття
теж панували веселощі: Kindness, Honesty і love та інші жителі цього містечка мали багато
друзів. Було і ще одне місто у царстві
множини. Туди потрапляли тільки двійнята.
Місто
Двійнят
Там був повний порядок. Самотність не могло оселитися там. Чому? Дуже просто! У місті Близнюків-двійнят жили
предмети, які складалися з парних частин Trousers, Spectacles, Scissors. Жителі цього містечка просто не могли
бути самотні.
Королівство
Упертюхів
Ой, мало не
забула розповісти вам дуже неприємний випадок, який стався в королівстві упертюхів. Так-так, є таке
королівствво. Жителі цієї країни не бажали
їсти цукерки (але ж могли б!). А для утворення множини хотіли просто змінитися, надіти
маску. Довго думав головний Чарівник: «Що ж
буде, якщо кожен буде змінюватися, як йому заманеться?!» Але потім дозволив і,
згідно його наказу,
деякі імен-ники
мають такі форми множини:
Man – Men Mouse – Mice Woman – Women Goose – Geese
Подорож до Герцогства
Дієслова to be
Втомились
подорожувати по Королівствах? Хочете відпочити? Давайте з'їздимо
на острів, розташований неподалік. Попливемо на кораблі через Море
Граматичних Часів, викупаємося, відпочинемо і зробимо кілька екскурсій
по незвіданих місцях. Острів цей екзотичний, тут є що подивитися. Згодні? Тоді
в дорогу! Ласкаво просимо до Герцогства Дієслова to be! Герцог to be - дуже
відомий, шанований і гостинний. Велика честь бути особисто
знайомим з Герцогом і його сім'єю. Його родовід сягає корінням
в далеке минуле. Його предкам за вірність і відданість дали
герцогський
титул багато століть тому. Усі нащадки Герцога - чесні й сміливі
дієслова. Вони завжди самостійно приймають рішення і завжди допомагають усім,
кому потрібна допомога. Усі знають, що означає слово to
be - бути, перебувати, бути. Адже недарма дієслово to
be завжди там, де він повинен бути. А ось і замок
Герцога to be. Який величезний величний палац! Він оточений
високими камінними стінами. Перед ним виритий глибокий
рів. Перед
нами опускається міст. Нас зустрічає величний лицар у блискучих
обладунках, на білому коні.
Яке видовище! Лицар кивком голови запрошує нас слідувати за ним і
риссю прямує уздовж тінистої алеї до високих щаблів
замку. Та, це славнозвісний Герцог to be. На східцях нас зустрічає дружина
Герцога to be – справжня
досконалість – have been. Наvе been – красива леді в довгому
шовковому платті, з розкішним капелюхом на голові - радо
вітає нас, запрошує в замок і повідомляє, що вона вже все
приготувала: до
нашого приїзду: стіл в головному
залі накритий, музиканти запрошені, кімнати
для
гостей готові.
У залі до нас підходить кремезний чоловік
невеликого зросту, ввічливо
представляється і з широкою посмішкою запрошує познайомитися зі
своїми дітьми. Ой! Це ж сам Герцог to be! Він зовсім не схожий
на того величного лицаря біля воріт замку. Так, лицарські обладунки
змінюють вигляд дієслова! -
Хоробре серце і добра душа - ось справжні гідності будь-якого лицаря,
- чемно зауважує Герцог to be і продовжує знайомити нас із членами
родини.
-
Це моя дружина Справжня Досконалість have been. З нею ви вже познайомилися.
Вона завжди готова повідомити про те, що вже все готово, вона все
зробила. Вона все робить просто чудово, адже не дарма її звуть
Справжня Досконалість. Вона - мій безцінний скарб. А
це наші діти - наше сьогодення - Леді am, Містер is
i
товстун are. Леді
am скромна молода вродлива дівчина в строгому англійському костюмі і маленьким
капелюшком з пером
на голові. У руках вона тримає рукавички і витончений мереживу парасольку від
сонця. Мило посміхнувшись, вона повідомляє нам, що у неї є подруга Дівчинка I і
що вона
буде рада познайомити її з нами теж. Як з'ясувалося, Дівчинка I і Леді
am нерозлучні подруги.
I am a girl.
I am happy.
Містер is - старший син Герцога to be – молодий англійський джентльмен у фраку й циліндрі був блискуче вихований, і його без доганні манери підкорювали з першого погляду. Старовинна тростина в його руці
здавалася продовженням його галантності. Будучи предcтавленим
гостям, він чемно вклонився, поцілував ручки дамам і
запропонував вирушити разом з його друзями Не, She і
it на скачки. Справа в тому, що в коло друзів Містера is входять
не тільки Не, She і it, але й ті предмети, які їх позначають. Тому
Містер is завжди там, де 3-є особа однини, подивіться:
She is a pretty girl.
He is a good football player.
It is a black cat.
Молодший син Герцога to be товстун аre хлопчик років 7. Він трохи повненький, та це не заважає
йому бути рухливим і життєрадісним хлопчиком. Він любить все, чого багато. Тому
в нього багато всього,
багато друзів, багато кошенят, багато іграшок, багато пиріжків і всього іншого.
Адже він дружить
лише
з предметами у множині. Його кращі друзі - це we, you, they. Товстун аre завжди поспішає
їм на допомогу. Подивіться, як їм добре разом:
They are pretty girls
We are clever boys.
You are happy children.
Ось, які чудові діти, самостійні
діти у герцога. Вони допомагають нам
побудувати
речення в теперішньому часі. Герцог to be часто звертається до жителів
Граматики, щоб
не забували його дітей. (правильно будували речення з дієсловами (am, is, are).
Зрозуміло, що помічників діти Герцога to be не потребують. Заперечних реченнях Леді am, Містер is і товстун аre і самі з задоволенням піклуються про Крихітку not: і в колисці його катають, і на руки беруть. Адже не даремно вони
самостійні дієслова і можуть самі, бездоганно впоратися з
будь-якою справою. Вони - діти Герцога
to
be, а честь сім'ї понад усе! Ось тільки Леді am ніколи не бере на руки
Крихітку not. Вона може гуляти з ним годинами, але ніколи не візьме
на руки. Вона вважає, що він може зіпсувати її бездоганний вигляд
справжньої леді. Тому поряд з Леді am буквочка о ніколи не випадає
з not.
The dogs are not white. =The
dogs aren`t white.
He is not in the park = He
isn`t in the park.
but
I
am not sad
У
запитальних реченнях діти Герцога to be стають на
початок речення перед
підметом,
показуючи, хто тут головний.
Ось подивіться:
Is she in the park?
Am I lazy?
Are they happy?
Все
чудо та ми ще не з усіма познайо-милися в сім'ї Герцога to be. Дозвольте
представити вам минуле дієслова to be, його тата і маму Старця Was та Стареньку
Were. Дідусь Was і Бабуся Were – це дідусь і бабуся
дітей Герцога to be. Дідок Was дуже любить розповідати про те, де він побував.
Він зранку до вечора готовий повторювати:
I was in the army many years
ago.
I was at the sea last year
We were busy in the afternoon
Старенькі
дідусь і бабуся говорять так тому,що Was вживається в однині
в минулому часі, а Were
у множині минулого часі. Ось чому Дідусь Was дружить
з займенниками I, he, she, it, а бабуся Were з займенниками
we, you, they та предметами в множині.
Коли необхідно побудувати заперечні
речення то дідусь Was і бабуся
Were так як і діти герцога самі піклуються про крихітку Not, а
узапитаннях стають на перше місце.
He was not at school
yesterday. = He wasn`t at school yesterday
You were not seven last month.
You weren`t seven last month.
Were you at school last week?
Про
минуле герцога ми вже дізналися. Настав час дізнатися і про
його майбутнє (Future Simple). У герцога to be є внучка shall be та внук will
be.Вони так схожі на
свого
дідуся, що їх назвали на його честь. Вони навчились
розмовляти недавно і постійно розмовляють про те,
що вони будуть робити у майбутньому ( Future Simple).
Дівчинка
shall be має подружку Iта щоб їй було веселіше вона подружилася
з We.
We shall be together.
I shall be happy.
Внук
will be мав багато друзів. Він дружив з he, she, it, you, they
They will be with us.
У
внучат герцога існують проблеми з дикцією, тому часто можна почути
замість їх імен `ll.
She`ll be a dancer
I`ll be at school tomorrow.
Внучата shall be та will be дуже полюбляють гратися з крихіткою not, інколи так заграються, що можуть забути свої імена. Коли shall be поряд з not, то можна почути shan`t be, а коли will be коло not, то won`t be.
He won`t be at home.
I shan`t be with you.
Ну,
а у питальних реченнях внучата діють, як дорослі, на перше місце
стає ї перша половина імені.
Shall I be in the park?
Will you be at home?
Казка
Правильні
та Неправильні дієслова.
За давніх-давен у царстві Граматики
Англійської мови жили-були дієслова. Деякі з них називалися правильними. Вони
все любили робити за правилом. У минулому часі до них додавалося закінчення –
ed. І одразу всім було зрозуміло, що це дієслово минулого часу. А інші
дієслова у минулому часі не мали закінчення –ed. Все у них виходило не так, як у Правильних, дуже
оригінально, і за це такі дієслова стали називати неправильними. Адже ніяким
правилам вони не підпорядковувалися. Одного разу виникла між Правильними та
Неправильними Дієсловами серйозна суперечка.
-
Дивіться, як зручно! – хвалилися Правильні Дієслова. – Додав закінчення -
ed- і ось вам форма минулого часу!
Особливо
були задоволені дієслова: to like – liked – подобатися та tolove – loved – любити.
-А у
нас зате всі форми різні! - не
поступалися Дієслова: to take – took – брати, to begin – began – починати, to do – did – робити, а також деякі інші.
- Усе
у вас нудно, ніякого польоту фантазії. А у нас стільки різноманітності. Що
навіть не запам’ятаєш одразу! - раділи
Дієслова: to fly –flew – літати та to draw – drew – малювати.
- Від
цього в учнів стільки клопоту! Та нічого, зате й ми запам’ятовуємося краще.
- Ні,
нас легше запам’ятати. Адже є правило, - не піддавалися Правильні дієслова. – А
ви не підпорядковувалися ніяким правилам, ніякому порядку. І довго би ще вони
сперечалися, як би їх не примирив Минулий час.
- Усі
ви однаково потрібні в мовлені, - пояснив
він суперникам. - Правильні дієслова учень запам’ятає одразу, знаючи правило. А
Неправильні… нічого, пройде час, попрацює – і теж знатиме на пам'ять. Не
сваріться, будь-ласка, без Вас аж ніяк не можна.
Так і
примирилися Правильні та Неправильні Дієслова. Знають – не обходяться без них
ті, хто вивчає англійську мову.
Як
домашнє завдання прошу школярів намалювати ілюстрацію до прослуханої казки.
Немає коментарів:
Дописати коментар