середа, 2 листопада 2016 р.

Індивідуальний план атестації вчителя
Методичні рекомендації по проектуванню індивідуального плану роботи вчителя, що атестується, по підвищенню педагогічної майстерності
        Однією з актуальних і значимих проблем в освіті є створення умов для забезпечення оптимального методичного середовища, сприяючого професійному зростанню і підвищенню кваліфікації педагогів.
Засобом підвищення педагогічної майстерності учителя є добре організована методична робота. Роль методичної роботи значно зростає в сучасних умовах у зв’язку з необхідністю раціонально і оперативно використати нові методики, прийоми і форми навчання, досвід за рішенням освітніх і виховних проблем, що постійно накопичуються. Орієнтація методичної служби на самоосвіти, саморозвиток і самовдосконалення, сприяє успішному розвитку професіоналізму і творчого потенціалу особи вчителя.
Проектування індивідуального плану роботи вчителя, що атестується, по підвищенню педагогічної майстерності ґрунтується на плануванні самоосвітньої діяльності педагога.
Мета самоосвіти: продовження професійної освіти, розширення культурного кругозору, що забезпечує, поглиблення раніше отримані знання в конкретній області.
Компоненти самоосвітньої діяльності:
·         самостійне вивчення науково-методичної і педагогічної літератури;
·         публічні виступи у вигляді доповідей, лекцій;
·         педагогічні консультації;
·         співбесіди на наукові, методичні і педагогічні теми;
·         творчі звіти вчителів про учбову і виховну роботу;
·         взаємне відвідування вчителями уроків;
·         аналіз відвіданих уроків і самоаналіз власних уроків і виховних заходів;
·         підготовка до зовнішньої експертизи методичного матеріалу;
·         робота в творчих групах, експериментальна робота;
·         участь в міських і обласних семінарах, робота на засіданнях міського МО;
·         розробка, презентацій і обговорення робочих програм, методичних рекомендацій, посібників;
·         складання і обговорення поурочних методичних розробок;
·         участь в роботі експертної групи за якістю підручників і вчителів молодших класів обласного рівня;
·         аналіз вчителями контрольних робіт, підсумків вивчення теми, півріччя;
·         вивчення психологічних особливостей, учбової діяльності і поведінки учня;
·         аналіз власної діяльності по виконанню індивідуального планування.
Зазнали значну зміну напряму змісту роботи методичної служби:
·         Інформаційно – діагностичне (формування банку педагогічної інформації; інформування педагогічних працівників про нові напрями в розвитку освіти; залучення педагогічних працівників школи до інноваційної діяльності);
·         Організаційно – методичне (методичний супровід і надання практичної допомоги педагогам);
·         Консультативно – методичне (підтримка педагогів, що розробляють і прагнуть до реалізації авторських програм, курсів, посібників). 
Однією з важливих форм методичної роботи в школі є робота над єдиною методичною темою. Робота над єдиною методичною темою, як пошук вирішення методичної проблеми, дозволить не лише підвищити професійний і методичний рівень педагогів, але і підняти якість навчання і виховання, знаходить відображення в індивідуальних планах самоосвіти вчителів.
Пропонований індивідуальний план роботи вчителя, що атестується, як один з варіантів зразкового планування роботи по підвищенню педагогічної майстерності і кваліфікації педагога.
Ця робота призначена для учителів початкових класів і носить консультативно-методичний характер.
Зразковий індивідуальний план роботи вчителя, що атестується, по підвищенню педагогічної майстерності.
Напрями діяльності:
1. Організаційно-педагогічні заходи.
·         Ознайомлення з правилами атестації 2014-2015 навчального року.
·         Складання індивідуального плану роботи вчителя, що атестується.
·         Створення портфоліо вчителя, що атестується.
·         Структуризація змісту учбового матеріалу по українській мові, літературі, математиці, пізнання світу, трудовому навчанню, образотворчому мистецтву в 4 класі.
2. Самоосвітня діяльність.
·         Самостійне вивчення наукової методичної і педагогічної літератури.
·         Підвищення рівня професійної компетентності педагога через курси підвищення кваліфікації, семінари.
·         Участь в роботі шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів.
·         Участь в роботі творчої групи учителів початкових класів.
·         Участь в роботі школи передового досвіду з проблеми .
·         Участь в роботі міського методичного об’єднання вчителів початкових класів
·         Участь в міських педагогічних конкурсах.
·         Публічні виступи на семінарах.
·         Розробка, презентацій і обговорення тематичного планування, методичних рекомендацій, посібників.
·         Складання і обговорення поурочних методичних розробок з використанням сучасних технологій.
·         Публікації розробок по методичній і виховній роботі на інтернет-сайтах.
·         Узагальнення підсумків діяльності над методичною темою.
·         Творчі звіти вчителя про учбову і виховну роботу.
·         Захист портфоліо вчителя, що атестується. 
3. Система контрольно-корекційної діяльності.
·         Розробка, проведення і аналіз контрольних зрізів по виявленню сформованості ЗУН учнів.
·         Аналіз контрольних робіт за чверть, півріччя.
·         Моніторинг якості знань учнів.
·         Моніторинг результативності діяльності педагога. (заповнення карти професійного зростання педагога)
·         Аналіз власної діяльності по виконанню індивідуального планування. 
4. Позакласна робота по предмету
·         Участь в предметних тижнях.
·         Участь в шкільних предметних олімпіадах.
·         Участь в інтелектуальних конкурсах «Гринвіч».



Немає коментарів:

Дописати коментар