Індивідуальний
план атестації вчителя
Методичні рекомендації
по проектуванню індивідуального плану роботи вчителя, що атестується, по
підвищенню педагогічної майстерності
Однією з актуальних і
значимих проблем в освіті є створення умов для забезпечення оптимального
методичного середовища, сприяючого професійному зростанню і підвищенню
кваліфікації педагогів.
Засобом підвищення
педагогічної майстерності учителя є добре організована методична робота. Роль
методичної роботи значно зростає в сучасних умовах у зв’язку з необхідністю
раціонально і оперативно використати нові методики, прийоми і форми навчання,
досвід за рішенням освітніх і виховних проблем, що постійно накопичуються.
Орієнтація методичної служби на самоосвіти, саморозвиток і самовдосконалення,
сприяє успішному розвитку професіоналізму і творчого потенціалу особи вчителя.
Проектування
індивідуального плану роботи вчителя, що атестується, по підвищенню
педагогічної майстерності ґрунтується на плануванні самоосвітньої діяльності
педагога.
Мета самоосвіти: продовження
професійної освіти, розширення культурного кругозору, що забезпечує,
поглиблення раніше отримані знання в конкретній області.
Компоненти
самоосвітньої діяльності:
·
самостійне вивчення науково-методичної і педагогічної літератури;
·
публічні виступи у вигляді доповідей, лекцій;
·
педагогічні консультації;
·
співбесіди на наукові, методичні і педагогічні теми;
·
творчі звіти вчителів про учбову і виховну роботу;
·
взаємне відвідування вчителями уроків;
·
аналіз відвіданих уроків і самоаналіз власних уроків і виховних заходів;
·
підготовка до зовнішньої експертизи методичного матеріалу;
·
робота в творчих групах, експериментальна робота;
·
участь в міських і обласних семінарах, робота на засіданнях міського МО;
·
розробка, презентацій і обговорення робочих
програм, методичних рекомендацій, посібників;
·
складання і обговорення поурочних методичних розробок;
·
участь в роботі експертної групи за якістю підручників і вчителів молодших
класів обласного рівня;
·
аналіз вчителями контрольних робіт, підсумків вивчення теми, півріччя;
·
вивчення психологічних особливостей, учбової діяльності і поведінки учня;
·
аналіз власної діяльності по виконанню індивідуального планування.
Зазнали значну зміну
напряму змісту роботи методичної служби:
·
Інформаційно – діагностичне (формування банку педагогічної інформації;
інформування педагогічних працівників про нові напрями в розвитку освіти;
залучення педагогічних працівників школи до інноваційної діяльності);
·
Організаційно – методичне (методичний супровід і надання практичної
допомоги педагогам);
·
Консультативно – методичне (підтримка педагогів, що розробляють і прагнуть
до реалізації авторських програм, курсів, посібників).
Однією з важливих форм
методичної роботи в школі є робота над єдиною методичною темою. Робота над
єдиною методичною темою, як пошук вирішення методичної проблеми, дозволить не
лише підвищити професійний і методичний рівень педагогів, але і підняти якість
навчання і виховання, знаходить відображення в індивідуальних планах самоосвіти
вчителів.
Пропонований
індивідуальний план роботи вчителя, що атестується, як один з варіантів
зразкового планування роботи по підвищенню педагогічної майстерності і
кваліфікації педагога.
Ця робота призначена
для учителів початкових класів і носить консультативно-методичний характер.
Зразковий
індивідуальний план роботи вчителя, що атестується, по підвищенню педагогічної
майстерності.
Напрями діяльності:
1.
Організаційно-педагогічні заходи.
·
Ознайомлення з правилами атестації 2014-2015 навчального року.
·
Складання індивідуального плану роботи вчителя, що атестується.
·
Створення портфоліо вчителя, що атестується.
·
Структуризація змісту учбового матеріалу по українській мові, літературі,
математиці, пізнання світу, трудовому навчанню, образотворчому мистецтву в 4
класі.
2. Самоосвітня
діяльність.
·
Самостійне вивчення наукової методичної і педагогічної літератури.
·
Підвищення рівня професійної компетентності педагога через курси підвищення
кваліфікації, семінари.
·
Участь в роботі шкільного методичного об’єднання вчителів початкових
класів.
·
Участь в роботі творчої групи учителів початкових класів.
·
Участь в роботі школи передового досвіду з проблеми .
·
Участь в роботі міського методичного об’єднання вчителів початкових класів
·
Участь в міських педагогічних конкурсах.
·
Публічні виступи на семінарах.
·
Розробка, презентацій і обговорення тематичного
планування, методичних рекомендацій, посібників.
·
Складання і обговорення поурочних методичних розробок з використанням
сучасних технологій.
·
Публікації розробок по методичній і виховній роботі на інтернет-сайтах.
·
Узагальнення підсумків діяльності над методичною темою.
·
Творчі звіти вчителя про учбову і виховну роботу.
·
Захист портфоліо вчителя, що атестується.
3. Система
контрольно-корекційної діяльності.
·
Розробка, проведення і аналіз контрольних зрізів по виявленню сформованості
ЗУН учнів.
·
Аналіз контрольних робіт за чверть, півріччя.
·
Моніторинг якості знань учнів.
·
Моніторинг результативності діяльності педагога. (заповнення карти
професійного зростання педагога)
·
Аналіз власної діяльності по виконанню індивідуального планування.
4. Позакласна робота
по предмету
·
Участь в предметних тижнях.
·
Участь в шкільних предметних олімпіадах.
·
Участь в інтелектуальних конкурсах «Гринвіч».
Немає коментарів:
Дописати коментар